هدایت گستر

ساخت وبلاگ

پیش از آن که به سراغ عوامل موثر بر افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو برویم، می بایست به مزایای آن بپردازیم. مهتابی های ال ای دی دوقلو نسبت به مهتابی های تک قلو از کیفیت و طول عمر بسیار بالا برخوردار هستند چرا که میزان ولتاژ ورودی بجای آن که تنها در یک مدار تک جهته تقسیم شود، در مداری دوبل تقسیم می شود. این امر موجب می شود تا میزان شار نوری کمتری به دیود ها برسد و در نتیجه طول عمر مهتابی های ال ای دی دوقلو افزایش یابد.

نور بیشتر
از مهم ترین مزایای مهتابی های LED دوقلو که موجب پر طرفدار شدن آن گشته، نور بیشتر آن است. میزان مقاومت دیود های نور دهنده بسیار پایین است و هرچقدر که آن ها بیشتر باشند، تاثیر چشمگیری در افزایش مصرف برق به وجود نخواهد داشت. از این رو، متخصصان کارخانجات تولیدی لامپ های ال ای دی توانستند با تولید مهتابی های ال ای دی دوقلو با قیمتی مناسب و مصرف برقی بسیار پایین، روشنایی بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

مصرف برق مقرون به صرفه
مصرف برق پایین و مقرون به صرف، یکی دیگر از مزایا و عواملی است که موجب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو گشته است. همانطور که در بخش قبل گفته شد، مهتابی های ال ای دی دوقلو مجهز به دو مدار دیود نوردهنده هستند؛ وجود این دو مدار به صورت سری به همراه ترانزیستور و چیپ های الکتریکی، موجب گشته تا مصرف انرژی الکتریکی این وسیله روشنایی به حداقل برسد و میزان نوردهی آن تا 100 لومن افزایش یابد. به همین دلیل، پیشنهاد می شود بجای خرید مهتابی تک قلو، مهتابی های ال ای دی دوقلو را تهیه کنید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 43 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1402 ساعت: 21:22

لامپ های کم مصرف یکی از جدیدترین تکنولوژی در زمینه لوازم الکتریکی هستند. این لامپ ها به طوری ساخته می شوند که مصرف انرژی آن ها بسیار کم است؛ به همین علت این لامپ ها بسیار محبوبیت دارند. لامپ های کم مصرف با تکیه بر تکنولوژی های مختلفی و به صورت کاملا متنوع طراحی و ساخته می شوند.  امروزه از لامپ های کم مصرف ساده و رنگی در تمام دنیا استفاده می شود. لامپ کم مصرف، نوعی لامپ فلورسنت حساب می شود و معمولاً این نوع لامپ ها با کیفیت و بازدهی بسیار بالا تولید می شوند. 

جالب است بدانید که به دلیل ابعاد کوچک لامپ های کم مصرف، نام دیگر این محصول لامپ فلورسنت گذاشته اند. لامپ های کم مصرف به دلیل کوچک بودن ابعادشان این توانایی را دارند که جایگزین مناسبی برای لامپ های رشته ای و معمولی باشند. تولیدی های مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که به طراحی و تولید انواع لامپ های کم مصرف با بروزترین تکنولوژی های دنیا، می پردازند. هر کدام از این تولیدی لامپ کم مصرف، با کمک دستگاه های مختلف و به کارگیری نیروهای متخصص، سعی دارند تا در پیشرفته ترین حالت ممکن به تولید این محصول پرطرفدار بپردازند. خوشبختانه باید بیان کنیم که از این تولیدی ها در ایران هم کم نیست و این نقطه امیدوارکننده داستان تولید لامپ در ایران است. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 39 تاريخ : شنبه 22 مهر 1402 ساعت: 17:56

لامپ های حبابی در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و طبیعتاً برای هر کدام نیز توان مصرفی خاصی در نظر گرفته می شود. مهم ترین مزیت لامپ های حبابی، نوع و ماهیت نوری است که تولید می کنند. معمولاً شمایل در نظر گرفته شده برای این لامپ ها به نوعی است که خاصیت گستردگی نور بسیار بالایی دارند. انعطاف ظاهری و طراحی فیزیکی این لامپ ها به گونه ای است که می توانند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع شکل ظاهری لامپ های حبابی به گونه ای است که در عین تکراری بودن می تواند، تنوع ایجاد کند. 

به لامپ های حبابی، لامپ های رشته ای و یا لامپ های التهابی نیز گفته می شوند. با توجه به این موضوع که لامپ های رشته ای، نور خاص خودشان را با ماهیت خاص خودشان تولید می کنند، این لامپ ها برای ایجاد فضاهای کلاسیکی که مملو از نور گرم لامپ حبابی یا همان لامپ رشته ای بود، یکی از بهترین انتخاب ها خواهند بود. لامپ های حبابی رشته ای، معمولاً مصرف بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است برای مکان هایی استفاده شوند که نیاز به تامین نور دائمی ندارند، مکان هایی مانند اتاق آبگرمکن، اتاق تاسیسات یا اتاق زیر شیروانی و انواع انباری ها و ... می توانند از این لامپ ها برای روشنایی موقت خود استفاده نمایند. 

به طور متوسط، طول عمر لامپ های حبابی رشته ای تقریباً 1000 ساعت است و هر چقدر این لامپ ها کمتر روشن و خاموش شوند، طول عمر آن ها بیشتر شده و قابلیت های بهتری برای مصرف کننده خواهند داشت. به طور کلی، لامپ های ال ای دی، یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی یک فضا هستند، اما با این حال، هستند افرادی که لامپ های حبابی و رشته ای، انتخاب آن ها برای ایجاد یک فضا با نوردهی خاص و ویژه است. در نهایت نیاز دانستیم تا اشاره کنیم که گاهی اوقات انواع لامپ های ال ای دی و سایر لامپ ها نیز می توانند شمایل حبابی داشته باشند که طبیعتاً با توجه به ماهیت ساخت لامپ، کاربرد آن تعیین می گردد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 52 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1402 ساعت: 21:08

لامپ ها در شکل و ظاهر متفاوت  بر حسب اندازه و قدرت های متفاوت دسته بندی می شوند و برحسب شکل حباب کاربردهای تزئینی متفاوتی دارند اما یکی از متداول ترین لامپ ها ،لامپ های حبابی ،شمعی و اشکی هستند. در سرپیچ ها و چراغ های معمولی از لامپ های حبابی و برای تزئین و آویزها از دو نوع دیگر استفاده می شود. لامپ های حبابی فانتزی، لامپ های لینسترا، لامپ ویترینی، لامپ های لوله ای، لامپ های حرارتی نیز جز دسته بندی قرار می گیرند.

شیشه لامپ های حبابی را به صورت مات و شفاف تولید می کنند و مات بودن آنها در واقع به علت کاهش خیرگی و کم شدن درخشندگی آن است. در برخی از انواع لامپ حبابی که به لامپ های رفلکتور دار معروف هستند با ماده منعکس کننده ی نور پوشانده می شود و از برخی نقاط آن نور تابیده می شود و برای مصارف خاص استفاده می شود. علاوه بر موارد بالا شیشه و حباب لامپ های رشته ای در شکل های مختلف ساخته می شود و با حروف لاتین نامگذاری می شوند به صورتی که حرف A نمونه ساده لامپ حبابی، PوPSحالت گلابی، G کروی، Tلوله ای، R لامپ با حباب منعکس کننده و PAR لامپ با حباب منعکس کننده سهمی هستند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 51 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1402 ساعت: 19:41

به هر حال نه تنها برای لامپ، بلکه برای هر محصول دیگری، لیست قیمت لامپ عمده، یکی از به صرفه ترین انتخاب ها خواهد بود. قیمت خرید لامپ عمده نیز یکی از بهترین تصمیم هایی است که معمولاً توسط مغازه داران و یا نمایندگی های مجاز برندها و کارخانه های تولید کننده لامپ اجرا می شود. وقتی شما لامپ را به صورت عمده خریداری می کنید، طبیعتاً لیست قیمت لامپ، برای شما بسیار کم تر از زمانی خواهد بود که شما تک تک لامپ را تهیه می کنید. خرید عمده مزیت های بسیار زیادی دارد که پایین بودن قیمت نهایی محصولی مانند لامپ، تنها یکی از این مزیت های تعریف می شود. در کنار این موضوع، تامین سلامت محموله لامپ نیز یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی است که برای خرید عمده این محصول عنوان می گردد. 

با توجه به تمامی مواردی که در پاراگراف های مختلف خدمت شما ذکر شد، حتماً تا اینجا متوجه شده اید که یکی از به صرفه ترین مکان هایی که می توانید لیست قیمت لامپ را از آنجا دریافت کنید، کارخانه ها و نمایندگی هایی هستند که فروش لامپ را به صورت عمده انجام می دهند.  در این شرایطً اگر شما قصد تامین مثلاً لوازم روشنایی و لامپ برای یک مجموعه بزرگ به صورت عمده را دارید، بهتر است که از مبدأ و تامین کننده این نیاز را برطرف سازید، چرا که با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که لیست قیمت خرید لامپ به صورت عمده تا چه اندازه با قیمت جزئی فروش ها تفاوت دارد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 77 تاريخ : شنبه 15 مهر 1402 ساعت: 21:01

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ حبابی دارد، توان مصرفی است. همانطور که می دانید، هر چقدر که توان مصرفی یک وسیله الکتریکی روشنایی بیشتر شود، نور آن نیز افزایش می یابد. لامپ های حبابی از 8 وات الی 80 وات در کارخانجات مدرن تولید می شوند. لامپ های 8 وات حبابی نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند و برای اتاق های کوچک در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید لامپ حبابی با کیفیت و ارزان
امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه فروش و توزیع لامپ های حبابی فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به یکی از آن ها، برای استعلام قیمت لامپ حبابی و خرید آن اقدام نمایید. علاوه بر آن، برای استعلام قیمت لامپ حبابی ارزان و با کیفیت، می توانید از طریق وبسایت های اینترنتی معتبر نیز استفاده نمایید. برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید، سعی کنید لامپ های حبابی و ضمانت دار را خریداری نمایید تا دیگر نگرانی از جهت سوختن و از کار افتادن آن نداشته باشید. در هنگام خرید لامپ های حبابی باید حتما به برچسب اصالت و استاندارد توجه کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 50 تاريخ : پنجشنبه 13 مهر 1402 ساعت: 15:47

یک شرکت فروش لامپ معمولاً می تواند هم تولید کننده باشد و هم می تواند تامین کننده و وارد کننده انواع محصولات لامپی باشد. اما چیزی که بهترین شرکت فروش لامپ را تعریف می کند، خدمات پس از فروشی است که مجموعه فروشنده پس از ارائه محصولاتش، برای مشتریان خود در نظر می گیرد. در واقع یک شرکت فروش لامپ، باید بتواند پاسخگوی نیازها و سوال ها و مشکلات و موارد خسارتی احتمالی محصولات خود باشد و خیال مشتری خود را از بابت محصول خریداری شده و خدمات پس از فروش آن راحت نماید. 

علاوه بر خدمات پس از فروش، بهترین شرکت فروش لامپ باید منصف، قابل اعتماد و با تجربه باشد تا بتواند محصول را در بهترین کیفیت ممکن به دست خریدار عمده و جزئی برساند.  سومین فاکتوری که می تواند بهترین شرکت فروش لامپ را تعریف کند، مشاوران فروش مجموعه خواهد بود. طبیعتاً مشتری برای شروع و ابتدای همکاری با مجموعه تولید کننده و یا تامین کننده، به یک سری راهنمایی ها و مشاوره های ابتدایی نیاز دارد. از این رو یک شرکت کاربلد و مجرب، سعی می کند تا با استخدام افراد حرفه ای و متخصص و کاربلد، راهنمایی ها لازم در مسیر تامین و خرید انواع لامپ به صورت عمده و جزئی را ارائه دهد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 52 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت: 15:36

یکی از انواع لامپ ها، لامپ پنلی 60 در 60 است که در حال حاضر در بسیاری از ساختمان ها مشاهده می شود. این لامپ ها به دلیل داشتن مصرف انرژی پایین و نور باکیفیت بالا، جایگزین خوبی برای لامپ های قدیمی هستند. معمولا این لامپ ها را در سقف های کاذب به دو روش رو کار و توکار نصب می کنند. این لامپ ویژگی های زیادی دارد که یکی از آن ها روشنایی یک نواخت با کمترین میزان سایه است. روشنایی یکنواخت یعنی تمام قسمت های یک محیط به یک اندازه روشن می شود. از این لامپ ها معمولاً در مکان هایی مانند محیط های اداری، تجاری، مجتمع های بزرگ، فروشگاه ها، بیمارستان ها، محیط های خانگی استفاده می شود. این چراغ ها داری سه رنگ نور هستند که شما می توانید متناسب با محیط خود آن ها را انتخاب کنید. این رنگ ها شامل: رنگ آفتابی، رنگ مهتابی، رنگ یخی (طبیعی) است.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های پنلی 60 در 60 
لامپ پنلی 60 در 60 یکی از لامپ های پر کاربرد است که در بسیاری از ساختمان ها از آن استفاده می شود. به همین دلیل فاکتور های زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت لامپ پنلی 60 در 60 تاثیر بگذارند. در واقع هر چقدر تنوع یک محصول بیشتر باشد، لیست قیمت های آن متفاوت تر خواهد بود. به هر حال چیزی که به وضوح می توانیم درباره قیمت لامپ پنلی 60 در 60 بیان کنیم، ثابت نبودن رقم آن است که مشکلات ارزی و نوسانات بازار ارز در داخل کشور و همچنین تحریم ها، از مهم ترین عوامل موثر بر این عدم ثبات قیمت این محصولات خواهد بود. البته عوامل خیلی زیادی وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت لامپ پنلی 60 در 60 تاثیر بگذارند که از جمله ی این عوامل می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم : 

  • برند سازنده
  • نوع بسته بندی
  • شکل ظاهری لامپ
  • شار الکتریکی و نوری
  • ضمانت نامه ها
  • ابعاد لامپ و کیفیت
هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 42 تاريخ : پنجشنبه 6 مهر 1402 ساعت: 14:18

یکی از مهم ترین مسائلی که می بایست در هنگام خرید قطعات الکتریکی و برقی ساختمان به آن توجه ویژه ای شود، قیمت هالوژن سقفی است. لامپ های هالوژن سقفی یکی از پر کاربرد ترین انواع چراغ های مدرن امروزی محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع چراغ نسبت به لامپ های دیگر از مصرف برق بسیار پایین و عمر طولانی مدتی برخوردار است؛ این امر سبب شده تا بسیاری از افراد بجای خرید لامپ های قدیمی و پر مصرف، به خرید لامپ هالوژن سقفی روی آورند.

یکی از مهم ترین مزایای لامپ های هالوژن سقفی که سبب شده بسیاری از افراد علاقمند و طرفدار آن شوند، متنوع بودن مدل ها است. هالوژن های سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن، کاربران می توانند این نوع چراغ را بر اساس نوع سلیقه خود خریداری نمایند و جلوه ای زیبا و درخشان را به ساختمان خود ارائه دهند.

از نظر پوسته بیرونی و به اصطلاح ظاهر، لامپ های هالوژن سقفی به دو صورت فرم لس و فرم دار وارد بازار می شوند. لامپ های هالوژن سقفی فرم دار بیشتر برای بیرون کار مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها بسیار آسوده است. فرم لامپ های هالوژن سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سفارش و سلیقه مشتریان تولید می گردند. لامپ های هالوژن سقفی فرم لس یا بدون فرم، برای سازه های تو کار و مخفی مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها نسبت به لامپ های هالوژن سقفی فرم دار کمی دشوار تر است. جالب است بدانید قیمت لامپ هالوژن سقفی فرم دار نسبت به فرم لس کمی بالا تر است.

 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 78 تاريخ : چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت: 21:34

لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مناسب یک محیط هستند. متخصصان طبق توان مصرفی، لامپ های کم مصرف را دسته بندی می نمایند و قیمت آن ها تعیین می کنند. لامپ های کم مصرف از 5 وات الی 88 وات تولید می شوند. لازم به ذکر است که لامپ های کم مصرف 5 وات نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و بیشتر برای ساختمان های مسکونی و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نا گفته نماند که توان روشنایی لامپ های کم مصرف 328 لومن است.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که نقش بسزایی را در افزایش قیمت لامپ های کم مصرف ایفا می کند، رنگ است. به دلیل استفاده از دیود های نور دهنده بک لایت دار، متخصصان قادر هستند این نوع چراغ را در رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان تولید نمایند. لامپ های رنگی کم مصرف همچون زرد، قرمز و آبی نسبت به لامپ های کم مصرف مهتابی و آفتابی دارای قیمت بالا تری هستند.

 

استعلام قیمت لامپ کم مصرف
خوشبختانه به لطف علم و فناوری، شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید برای استعلام قیمت لامپ کم مصرف در کمترین زمان ممکن به وسیله وبسایت های معتبر اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای خریداری لامپ کم مصرف با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز اقدام کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه داشته باشید. در زمان خرید لامپ های کم مصرف به ضمانت نامه آن ها توجه کنید. دارا بودن ضمانت ممکن است سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف گردد، ولی دیگر خیال شما از بابت سوختن زود به زود لامپ آسوده می شود.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 68 تاريخ : يکشنبه 2 مهر 1402 ساعت: 0:55